Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Változások..semmi sem egyszerű

2014. október 11. 15:38 - vikitattoo

Jobb és rosszabb napok!

Újra egy újra jobb aztán rosszabb napok váltogatják egymást....hihetetlen hogy még mindig. Ennyit jelent számomra,egyszerűen ugyanúgy a mindennapjaim része,mint a kávézás,vagy a fogmosás...annyira hiányzik,mérhetetlenül fáj,már sokszor elviselhetetlen.....
Tegnap csak hallottam róla hogy, látták és sírtam...a barátnőjéhez ment....ő boldog,szerelmes ,túllépett...istenem adj már végre annyi erőt hogy, én is megtehessem ezt!!!Mert nem megy...
Mar találkozásunk pillanatban tudtam hogy felforgat mindent,de erre soha nem gondoltam volna.....
Még mindig itt van velem,Ennyi idő után is. ,minden nap, minden éjjel!Ő átkarolja kedvesét,úgy, ahogy egykor engem... mennyire hiányzik az érintése,az hogy, az a mérhetetlen nyugalom kerítsen magába....amit előtte sem és azóta sem éreztem.
Tudom,fájdalom minden szakítás,de azaz érzés leírhatatlan,amikor tudatosul benned hogy, a te hibád...te rontottad el,ő ott volt,és szeretett, nagyon szeretett,éreztem...ezt mindenki érzi....és elrontottam. Visszafordíthatatlanul vége lett...
Mint már többször említettem,hiszek benne,hogy minden okkal történik! Az ,hogy ez így alakult, annak is meg van az oka.Talán az ,hogy ő boldog,talán én kapok az élettől egy örök leckét...nem tudom,de van oka,ebben biztos vagyok!Találtam egy kis idézetet ide,mely úgy írja le ezt a gondolatot, ahogy én sosem tudnám... 
Észrevetted már, hogy minden idejében érkezik az életedbe? Soha semmit és senkit nem kapsz ok nélkül vagy rosszkor. Minden embernek és történésnek hatalmas szerepe van. Lehet ezt most még nem tudod, lehet csak idővel döbbensz rá. De minden kérdésre van válasz. Engedd el a ragaszkodást! Ha két embernek együtt kell lennie, akkor ők pont úgy, pont akkor, annyi ideig és olyan minőségben töltenek egymással időt, ahogy kell. Nem, nem lesz több vagy kevesebb, jobb vagy rosszabb. Nem. Pontosan az lesz, ami őket szolgálja. Lehet állatira fog fájni. Lehet hatalmas csalódás lesz. Lehet, először a fejed fogod a falba verni. Igen, ezek mind nagyon is elképzelhető dolgok. Viszont, idővel, mikor higgadtan végiggondolod ott lesz a megoldás. Megtalálod a választ a nagy és állandó: MIÉRT?-re. Mert mindenki azt kapja, ami éppen akkor abba az irányba viszi, amerre szükséges. És a legfontosabb: soha nem tudhatod, hogy ami tegnap még majd’ kettétépte a szíved, az, holnap miben fog építeni.
Ámen! 
Jobb és rosszabb napok....csalódok emberekben,olykor hatalmasat,van,hogy olyan megható leveleket kapok,melyekre legszebb álmaimban nem gondoltam volna!!!!Ez mind,mind lecke, olyan lecke ami felett a legtöbb ember átsuhan..észre sem veszi,,így van és kész",elfogadja és tovább áll! Nos,úgy gondolom,hála istennek nem vagyunk egyformák!Én képes vagyok gondolkodni a dolgok ,,mi-miértjén" ,leírom ,mert úgy érzem,hogy segít és miért is ne tehetném meg?! Aki akarja magára veszi,igazándiból nem érdekel,de ha nem tetszik? , hát ne olvasd!!! Ha olvasod? Akkor meg miért szólód le...akkor kérlek ne tedd,ne olvasd! De ha már mindenképpen véleményed van,akkor nekem mond, a szemembe, ne a hátam mögött!!
Ez is egy folyamat része,hogy eljutottam idáig...Bennem az van,hogy minden ember mögött tényleg van egy történet...számtalan alkalommal védtem meg olyat is, akit nem is ismerek,csak azért mert mögötte is van egy mese,amitől ő olyan amilyen! Amiről nekünk kívűlállóknak fogalmunk sincs... Mögöttem is van...annyi különbséggel,hogy tudod mi a mese...bántsál csak nyugodtan,az téged minősít! Nem engem! 
Végezetül az új kedvenc zeném!!!Egyszerűen imádom!!!! Érdemes minden egyes szavára figyelni.....

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://semmisemegyszeru.blog.hu/api/trackback/id/tr756779945

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Változások..semmi sem egyszerű
süti beállítások módosítása