Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Változások..semmi sem egyszerű

2014. október 30. 17:48 - vikitattoo

Első lépések!

Hát azt hiszem az új élet elkezdődött .....fárasztó,de valamit valamiért, változzunk,hát akkor nagyot változzunk!

Voltam Pesten orvosnál,az állapotomban semmi változás,ami végül is jó..nem lett rosszabb,nincs újabb góc fél év alatt.De tényleg magamat sem értem,mert izgulni izgultam,de nem pánikoltam,mint régen.Csak tudtam ,hogy túl kell élnem és kész...nem lesz baj! Ma pedig próbamunkán voltam. Annyira más környezet,annyira jó  fej emberek,annyira új....de mindennel együtt,hogy több ,mint 10 órát dolgoztam,hogy fájnak a lábaim,egyszerűen jó érzés,mert tetszettem! Próba munka alatt egyedül csinálni tortát...olyan kuglófokat sütöttem,hogy magam is meglepődtem,tetszett!!! Fárasztó,de élek,új kapcsolatokat építgetek és azt hiszem bírnak is,mert nem az vagyok az aki pár hete voltam,az a valaki,nem beszélget ,nem nevet és barátkozik,a mostani én igen!!! Szóval megy minden szépen sorban... Mondtam már ,hogy hiszek az asztrológiában,jó... nem teszem fel a napomat az éppen aktuális horoszkópra, de tipikus kos vagyok,és tudom ,hogy a türelem nem az erősségem, finoman szólva sem az!!! Olvastam ,hogy a kos szinte mindent eltud érni,mert erős és nem nagyon van előtte akadály, hát ez rám is érvényes! Mert amit eltervezek az úgy van,mindegy milyen áron ,de valahogy elérem! Írták azonban ,hogy rendkívül türelmetlen és lobbanékony,ha ezen tud változtatni,akkor hihetetlen lehetőségek állnak előtte. Például ezt sem értem...mert nem tudatosan ,de valahogy így kezdtem élni,  valahogy lenyugodtam és nem hajszolom a jövőt,a lehetőségeket,nem idegesítem fel magam apró-cseprő dolgokon, csak jön aminek jönnie kell, csak csinálom amit szeretnék és valahogy összeis jön,görcsölés nélkül...

Amikor Pesten voltam sokan kerestek,mi van velem? mit mondott az orvos? Nagyon jó érzés és köszönöm ,hogy ennyien szeretnek! Ma szintén....na milyen volt ? sikerült? és vagy 10 maszek melóm is lett csak ma...ki érti ezt? Ennyit számítana? Ennyire látszik egy emberen,hogy ,,jól vagyok és bízhatsz bennem" ,,gyere és beszélgessünk,mert jó fej vagyok"? 

Hát legyen!!! Mert ez is én vagyok,sőt szeretem ezt az új ént :D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://semmisemegyszeru.blog.hu/api/trackback/id/tr646848535

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Változások..semmi sem egyszerű
süti beállítások módosítása