Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Változások..semmi sem egyszerű

2014. október 22. 21:21 - vikitattoo

Mennyit ér a lelkem?

Elgondolkodtató...nekem sokat! Mert nem adom alább,mert értékes és szeretetre méltó,picit lökött,picit vad..picit kusza,olykor szomorú,olykor vidám,mindig remél,hisz a mesében,nem érdekli,hányszor esik pofára,nevet ha ránevetsz, megbántod sírni kezd,de lehet szeretni,sőt tudom ,hogy nagyon lehet szeretni!Volt is, van is, lesz is aki szereti.

Nem adom alább,csak olyannak aki mindazt látja benne, amit én is érzek iránta! Mert én szeretem..NEKEM SOKAT ÉR!!!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://semmisemegyszeru.blog.hu/api/trackback/id/tr866818137

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Változások..semmi sem egyszerű
süti beállítások módosítása