Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Változások..semmi sem egyszerű

2014. október 25. 22:37 - vikitattoo

Minden változik....

Nem tudom melyik volt az a pillanat ,mikor  letisztult bennem minden,mikor volt az,hogy na most már elég...nem emlékszem! Nem tudom,hogy ki vagy mi hatására,csak megtörtént...

Nem azt mondom,hogy nem hiányzik,sőt kimondhatom,hogy igenis hiányzik,de most mit mondjak...nem fáradtam bele a várakozásba,nem ,nem azért,nem azért mert nem hiszek benne,nem,nem azért, egyszerűen elfogadtam,egyszerűen belenyugodtam. Az élet megy tovább és hiába teszek bármit,hiába szenvedtem mint a kutyák,semmi sem változott,az idő...hát lehet mégis van benne valami. De ez így mégsem igaz...

Valahol,legbelül érzem mindig velem lesz,mindig ott és visszavonhatatlanul beégett pici szívembe...nem lesz életem része,hát nem lesz..de ott van,megéltem,szerettem,szeretem...és hát az élet megy tovább!

Annyi emberrel találkoztam az utóbbi időben,annyi pozitív emberrel,annyi olyannal akik válságban vannak,akik éppen különválnak, összetörten  vagy készen állva új dolgok befogadására...és én figyelek.Életek,sorsok és kapcsolatok omolnak össze szempillantás alatt vagy épp hosszú évek kemény munkájával,reményvesztett emberek találják meg a céljukat,párjukat. Minden változik...Körülöttem is ....nem hagyom, nem engedhetem meg magamnak,hogy ne éljek csak mert ő nincs velem,nem! Nincs hát nincs, szeretetre vágyom, és önmagam adom bármilyen helyzetben,hogy újra én legyek  ha rámtalál az a személy aki megadja. Én ,újra én ,nem az a depressziós, összetört csaj ,aki gyógyszert szed be csak ,hogy tudjon aludni, vagy az aki alkoholt is iszik rá ,csak ,hogy rövid ideig ne gondolkozzon...nem, az nem én vagyok! Mosolyogni akarok!!! Újra cuki lenni valakinek! Néha jön egy-egy hullámvölgy, de hát kit érdekel? Engem nem!.. és lehet ,hogy közhely,de igaz: Mosolyogsz és visszamosolyognak,boldog vagy és kedves akkor szeretnek veled lenni,és én kedves vagyok és mosolygok....

Felfordult körülöttem a világ az utóbbi hónapokba...teljes káosz.Semminek semmi értelme,.. ,,mi a fenének keljek fel" érzés,full padló,de tényleg a leges-legalja, gyógyszerek,pia.... most nincs..nyugi van...valahogy jó egyedül is,ha már így alakult.Azt hiszem...KÉSZENÁLLOK....

Nem aranyból, nem földből,
Nem pénzért, nem kőből
Valahol a szívemben majd új templom épül

Nem aranyból, nem kőből
Nem erővel, vagy ösztönből
Valahogy a szívedben majd új templom épül

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://semmisemegyszeru.blog.hu/api/trackback/id/tr586832863

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Változások..semmi sem egyszerű
süti beállítások módosítása