Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Változások..semmi sem egyszerű

2014. október 19. 10:03 - vikitattoo

Ma.....

Sok mindent csináltam a napokban,ezért nem is írtam...sokat dolgoztam,alkotgattam, rengeteget agyaltam,ebből kifolyólag alig aludtam ...és fáradt vagyok.Mondjuk ez nem meglepő..állandóan az vagyok.....

Már kezdek félni,amúgy szinte eszembe sem jut a betegségem,valahogy sikerült elérnem,hogy ne legyen a mindennapok része,hogy ne úgy kelljek fel,mi lesz velem,de közeleg a fél éves kontroll....Legutóbbin két újabb gócot találtak a nyakamban,hát most van para...2 hét és kiderül....

De akkor inkább beszélek valami másról, valami vidámabbról! Csak abból kevés van. 

Hülyeség,-nem hülyeség hiszek az ezotériában,a horoszkópokban, figyelem a jeleket :D Fura érzetem van és nagyon remélem,hogy tényleg hatalmas változás előtt állok! Személyre szabott horoszkópom szerint a karrieremben...nos az nincs..tehát nem tudom. Viszont több lehetős is áll előttem.... Holnap megyek állásinterjúra, a Sümegi Vár hoteljának cukrászdájába, anyukám egyik ismerőse pedig felajánlotta,hogy fessek, egy tájképet és befolyásosabb barátainak megmutatná, hát ez is para!!! Valahogy az állással is úgy vagyok ,hogy nagyon kellene a változás,hogy végre történjen valami,új lehetőségek,új barátok....de mint a munka..egyáltalán nem fekszik hozzá a gyomrom. Nem azért,mert dolgozni kell,sőt!, hanem inkább a tömeggyártás, a ,,tucat" személytelensége ami aggaszt, nameghogy ami vagyok.. a piercingek, fültágító..ezek tabuk az ilyen munkahelyeken. Mindegy ez majd kiderül holnap..... Szóval érzem a változást a levegőben, nem tudom ,hogy életem melyik részén,de határozottan érzem! Barátnőm apukájától kaptam egy követ, leopárd jáspist. A lélekre van hatása, utánaolvastam. A nyakamban hordom, hát az esélyt mindennek megadom!!!!

Készülnek a rózsák tojástartóból, egy tükör köré ragasztgatom, festegetem, csak lassan készül..de látom a végeredményt, megfogja érni!!!

Egyre jobban tudatosul bennem ,hogy a múlt..az a múlt. Ami elmúlt az nem lesz olyan, mint volt,soha többé! Az emberek  változnak vagy nem változnak...ha van kiért,van miért ..akkor igen! Amúgy ez saját döntés.... Most itt nem csak szerelemre gondolok,minden másra is. Mondhatnám az Arnoldot,valószínű ,hogy változott, egy szerelem azt teszi..akaratlanul is megváltoztat, jobbá tesz! De ő már nem az az Arnold akit én szeretek. Mondhatnám a Lalit,aki nem változik,nem is akar....és az fura ,hogy nem is kell,mert jó ő így ahogy van,szerencsés lesz az aki meghódítja a szívét. A változást nem várhatjuk el!!! Annak jönnie kell magától,észrevétlenül..... Ha nem tudom kihozni azt egy fiúból ,hogy hasonuljon hozzám,ahogy azt én is,bárki megteszi egy új kapcsolatban, akkor őrá nem vagyok olyan hatással ,mint szeretném. A lényeg a hatás...az a mindent taccsravágó, ,,felfordult velem a világ" hatás.....és erre vágyom,kivárom....ennél nem adom lejjebb és kész!

Ma élek és azzal kell foglalkoznom ami van.Nem idegeskedni, nyugalomban a saját dolgaimmal törődni.Rendezni az ügyeimet,barátaimmal foglalkozni, a családommal lenni... alkotgatni :) megvalósítani önmagam! A holnap gondjai...a holnap gondjai......

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://semmisemegyszeru.blog.hu/api/trackback/id/tr856806925

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Változások..semmi sem egyszerű
süti beállítások módosítása