Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Változások..semmi sem egyszerű

2014. november 27. 18:52 - vikitattoo

Káosz

Hogyan lehet ,hogy annyira telis-teli van a fejem,a szívem..egyszerűen nem tudom kibogozni...nem értem,mi miért van ,mi is történik velem???

Az elmúlt napok...hát káosznak mondanám! Fura dolgok történnek,fura emberek találnak be akkora böszmeségekkel,hogy már elsem hiszem! Értem én ,hogy aranyos vagyok meg kedves :D , nade álljon meg a menet,a hülyeségektől kíméljetek könyörgöm.Akkor csak úgy kapok egy üzit a semmiből Mike-tól(róla egyszer írtam)...közel 4-5 hónapja hallani sem hallottam róla és mintha csak jelezné,hogy létezik...hát tudom ,nem érdekel! A lényeg pedig a lelkitársacskám....kemény dió az egész! Mi van akkor ha az egyik fél picit többet érez de elmúlik,aztán a másik is...de ez nem egy időben,vagy fontosabb témák vannak,és amúgy is ezt nem neten kell megbeszélni. Most én innen hogyan oldjam meg? Gondjai vannak,és nem ez a legfontosabb,aztán meg mikor jó kedve van taktikázik..na puff,kell vagy másfél nap,mire valószínűsítem magamban,hogy mit miért mondhat,de ez még mindig ELMÉLET!!! Vagy ezt ő előre,direkt elgondolva teszi, had zavarodjon össze a hülye..nem tudom....Kicsinálnak a taktikázós pasik,de miért is az ilyenek jönnek be? A lényeg .hogy nem tudunk találkozni, a napok meg csak múlnak....napról-napra egyre jobban teli a buksim gondolatokkal,minden zavaros....fájdalmasan nem egyértelmű...

Valahol úgy vagyok ,hogy valami úgyis lesz,most nem csak rá gondolok ,hanem úgy mindennel kapcsolatban,ezzel nyugtatom magam. Úszok az árral,nem is tehetek mást,nincs mit tennem. Ami vagy aki jönni akar, az úgyis jön és én nem piszkálok bele többet a sorsomba,nem akarom irányítani! MOST NEM!Valószínű ezért érzem ,hogy káosz.zűrzavar van bennem,mert most nem varrogatom el egyesével a szálakat,nem rendezek el mindent szépen ,ahogy szoktam. Nem tudom,hogy  melyik variáció a helyes vagy eredményesebb, nem tudom...most ez van és kész!

Vagy a magány a kiváltó ok,és az ,hogy ennyi mindenki van körülöttem,de nincs az az egy akivel lehetne, ,,este ott alszok baba",kiskifli-nagykifli...egymásbaborulós,a szuszogására elalvós pillanataim...vagy minden egyben :(

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://semmisemegyszeru.blog.hu/api/trackback/id/tr536938267

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Változások..semmi sem egyszerű
süti beállítások módosítása