Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Változások..semmi sem egyszerű

2014. november 19. 22:21 - vikitattoo

De holnap....

Hazudtam legutóbb.....összerogytam,szétestem és rettegek! Félek,hogy sosem lesz jobb,mint most,hogy már mindig ez a ,,semmi" marad.Csinálom a dolgom,teszem amit tennem kell,de szörnyű hiányérzet kísért.Lehetnek körülöttem százan,jobbnál jobb emberek,barátok.....valami hiányzik. Te! Te hiányzol..mellőlem...

De holnap újra felkelek,nem beszélek rólad,mintha nem is volnál,csak a gondolataimban létezel....az meg olyan mintha nem is lenne,azt csak én érzem......de még hogy érzem.....

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://semmisemegyszeru.blog.hu/api/trackback/id/tr366917195

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Változások..semmi sem egyszerű
süti beállítások módosítása