Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Változások..semmi sem egyszerű

2014. szeptember 23. 09:17 - vikitattoo

Akkor zene és filmek....

Húúú..hát rengeteg van,ilyenkor meg aztán jönnek csőstül.....ha az embernek valami fáj vagy bármilyen lelki baja van,nem hallgatja a zenét,hanem megéli,nem nézi a filmet,hanem átéli,egyszerűen minden mintha minden rólad szólna,jön az a bizonyos érzés..Áhhh én is ezt érzem és már megérint annyira ,hogy akár képes vagyok sírni is mint egy taknyos gyerek.Valamelyik nap említettem ,hogy megnézem ,,A legszebb ajándék" című filmet..hát szép volt,picit elérzékenyültem,főleg mert beteg kislányról van benne szó,és ilyenkor az ember akaratlanul is párhuzamot von a saját betegségével.Mondjuk nem is értem,mert most így jobban belegondolva a kedvenc filmjeim többsége erről szól, betegség,majd halál,de mindenképpen az elmúlás keringi át őket.A kedvenc KEDVENC!!!! Csillagainkban a hiba....mindenkinek legalább egyszer megkell,hogy nézze!!Rákbeteg fiatalokról szól akik egymásba szeretnek,hiába harcol ellene a lány tudatosan! Én a fiúval azonosultam nagyon,olyannak érzem magam mint az a karakter,élni akar..valamit még tenni...szeretni mert azért élsz,hogy ÉLJ..és,hogy a legnagyobb félelme az elmúlás,hogy mi marad meg belőle ha ő már nem lesz...

Aztán ott van még :) Hallgass a szívedre! A mosoly oka,hogy ,,ő" mutatta még nekem ezt a filmet és eszembe jutott amit akkor éreztem,hogy micsoda lelke lehet ennek a fiúnak,ha ilyen filmet szeret,egymás ölében néztük végig...akkor dobbant egyet a szívem,ha lehet még jobban szeretni hát akkor az történt....Mindig valahogy ide lyukadok ki,hogy ez miért van? Mosolygok egyfolytában mióta róla írok,pedig a fájdalmas az egész tudat,és mégis...hát szerintem a milliónyi,apró, kis csoda-pillanat miatt.Na de vissza a filmhez :D Ebben is meghal a főszereplő srác,de előtte szerelmes lesz ,és mint minden filmben (jó filmben!!!)kell ,hogy legyen értelme a halálának,hát van ,mert hát szenved a lány kit magára hagyott,de tanul belőle,erőt merít a fiú szerelméből és az addigi semmilyen élete értelmet nyer.

Az abszolút favorit!!!! Szerelmünk lapjai :D :D :) :( ;(  ...... Én is ilyet akarok!!!! Ilyen szerelmet,hiszem ,hogy van ..kell hogy legyen! Kell ,hogy legyenek csodák akármilyen nehéz is az élet..De van egy nagyon jól megcsinált kis videó,(amit nem mellesleg a blogom jobb oldalán is közzétettem),beszéljen inkább az helyettem...

 

Zenék...annyi van... :D pl a már említett Roxette-Listen to your Heart.....A fura az ,hogy alapjáraton nem is rockkernek vagy punknak mondanám magam ..valami közteske ,de egy biztos ,hogy nem ,,tucat" stílus az enyém.Ha megmutatom úgy talán könnyebb...tessék pár szám :D tőlem :D

 

 

 

 

 

 

Egyenlőre ennyit...így is sok  :D szerintem!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://semmisemegyszeru.blog.hu/api/trackback/id/tr866723205

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Változások..semmi sem egyszerű
süti beállítások módosítása