Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Változások..semmi sem egyszerű

2014. szeptember 25. 16:31 - vikitattoo

Majd elmúlik....

16.-án kezdtem írni ezt a blogot,saját magamnak.....hát nem igazán szórakoztatásomra,,inkább egy érzelmi hullámvasút miatt létrejött, írásterápia jellegű blog" (Szabó Árpád :D)-ként! Nézegetni kezdtem,hogy milyen a látogatottságom..lapletöltés ilyenek..és asszem egész jól állok! Bár tényleg nem ez volt a célom és most is inkább csak mesélek és írok,ami eszembe jut vagy ami éppen bánt,amit épp érzek..

Csak elég sokat olvasgatok mindenfélét és valószínű belestem én is egy hibába...annyi mindent mondanék,a sok közül nehéz kiemelni egy témát és talán ezért tűnik sokszor össze-visszaságnak irományom,de szerintem aki az elejétől fogva olvas, kiveszi belőle majd mondandómat, nemis baj mert,alap káosz az életem,káosz van körülöttem..de a zseni átlát a káoszon :D...jah persze ,akkor már Fiji-n lennék!!!! :D

Ma valahogy nagyon agyalós vagyok,még a szokásosnál is jobban,pedig azt gondolnám mindezt nem lehet überelni,hát mondom ..magamat is megtudom lepni! Republicot hallgatok egész nap, közben tortát sütök és elmerengek,mi-miért?,igazán sehova sem lyukadok ki... Hmm...kinézek az ablakon és már hullanak a levelek, ,,bambula" van és leégetem a meggyszószt..nah ..jellemző!Minden elmúlik,minden változik,akkor én miért ragadtam meg itt,ebben a zavarodottságban,itt ahonnan nem látok kiutat? Miért van az, hogy csak a következő napot várom,meg a következőt és így tovább..talán azért mert azt mondják az idő segít(igaz picim?) majd elmúlik.... És ha valóban elmúlik? Elfog,vagy legalábbis annyira elhalványul,hogy az agy már felülírja a lelket,a testet...Valamiért úgy érzem,hogy ez több volt, volt itt tényleges ,igazi , nagyon-nagyon mély érzés is,és mint mondják ,,ahol egyszer tűz volt,ott parázs is marad",de ez nonszensz... változunk....valaki kevesebbet,mások többet! Megint a kettősség!!! Hiszek a tündérmesében egyszer majd rádtalálok( Republic :D),de bennem van az is ,hogy ez ..ez a csoda,ami ,,elvileg voltam" ,ez a kapcsolat nem hiába történt, nem hiába sodort egymás mellé az élet ,és nem hiába szakított el ily csúnyán,ennyire hamar! Lehet egy lecke volt csupán ,hogy tudjam mit keressek, vagy tényleg csak nem jókor-nem jó időben lettünk egyek? Hát erre van az idő....majd szép lassan mindenre választ ad! Egy biztos ,hogy az első érzés,megérzés az mindig igaz!!! Meglátni és megszeretni,megismerni és tudni ,hogy fenekestül felborítja az életem,beleszeretni és tudni,hogy szívünk egy eldugott zugában mindig ott lesz,nincs aki onnan kiűzze.......

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://semmisemegyszeru.blog.hu/api/trackback/id/tr466730949

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Változások..semmi sem egyszerű
süti beállítások módosítása